Kokotská studánka

    

Kraj: Plzeňský

Okres: Rokycany

GPS souřadnice: 49.7807333N, 13.5317833E

Odkaz do map: https://mapy.cz/s/loketedaje

Byl krásný den a já jsem se po boku člobrdice toulal nádherným Ko_kotským lesem. Na obloze zářil kamarád Puňťa, kolem kterého se proháněly bílé naducané mráčky. Vlahý větřík vanul a krásně šuměl ve větvích. Ptáčci mi pěli do kroku ty nejkrásnější písně, jaké jen zapět umí. Tento krásný den jsem se toulal nádhernou přírodou a byl jsem moc zvědav, kam mne tlapky zanesou.

 

Tlapkal jsem po kamenité cestě nádherným lesem do táhlého kopečka. Člobrdice po mém boku drandila na kolobrndě. Nikam jsem nespěchal. Užíval jsem každý krok. Když v tom jsem dorazil na rozcestí a musel jsem se rozhodnout, kudy dál.

 

Mohl jsem tlapkat rovně, do táhlého kopečka. Mohl jsem tlapkat doleva či doprava po zpevněné lesní cestě kamsi. Ať bych se rozhodl pro jakýkoli směr, věděl jsem, že vždy potlapkám nádherným lesem. Také jsem věděl, že nevím, kam mne cesty dovedou.

 

Vůbec nevím jak, ale najednou jsem zjistil, že jsem se vydal doleva, neznámo kam, po zpevněné lesní cestě skoro po rovince. Než jsem se nadál, sesvištěl jsem z malého kopečka a už jsem svištěl do nevelkého kopečka. Než jsem se pořádně rozsvištěl, objevilo se po mé levé tlapce kovové zábradlí. Za zábradlím zmerčil jsem měkoučkou pěšinkou vedoucí kamsi do lesa.

 

To se ví, jen co jsem pěšinku zmerčil, změnil jsem směr. S radostí mi vlastní, s člobrdicí za chvostem, sesvištěl jsem z asfaltové cesty a už jsem svištěl po měkoučké cestě do hloubi lesa. Prosvištěl jsem kolem balvanů, prosvištěl jsem zatáčkou,  když v tom se po mé pravé tlapce objevil malý dřevěný domeček a po levé tlapce zmerčil jsem potůček, který svou vůní osvěžil celý les.

 

Byl jsem na místě moc moc krásném. Byl jsem na místě, kam je radost dotlapkat. Byl jsem v nádherné přírodě u Ko_kotské studánky, která má tu nejlepší vodičku, pro kterou si jezdí člobrdové z blízka i z dálky.

 









Komentáře